Nieuwe manier van auto’s verkopen bij Ford biedt klanten het beste van twee werelden

Door onrust, ontreddering en andere wereldwijde veranderingen voelen mensen zich steeds meer gepolariseerd. Meer dan 60 procent van de volwassenen zegt overweldigd te worden door de dingen die om hen heen gebeuren. Ford’s jaarlijkse trendrapport onderzoekt niet alleen de problemen die de wereld verdelen, maar ook de reacties die als gevolg daarvan ontstaan.
“We leven duidelijk in interessante tijden”, zegt Sheryl Connelly, manager Global Consumer Trends and Futuring van Ford. “De wereldwijde veranderende prioriteiten, de politieke aardverschuivingen en de aandacht voor sociale ongelijkheid hebben de status quo versoepeld. Daardoor zijn veel mensen gedesoriënteerd geraakt. Maar door alle chaos en conflicten worden mensen meer dan ooit gemotiveerd door nieuwe energie en creativiteit. Van mededogen en schuldgevoelens tot verhoogd activisme, de meeste volwassenen geloven dat hun acties de kracht hebben om positieve verandering te beïnvloeden.”
Terwijl de samenleving probeert om te gaan met de toenemende eisen van verstedelijking, ernstige bedreigingen voor het milieu en economische instabiliteit, zet Ford zijn werk voort als een vertrouwd mobiliteitsbedrijf dat slimme transportoplossingen voor iedereen ontwikkelt. Gedurende de bezorgdheid voor het wereldwijde lijden, een steeds grotere kloof tussen arm en rijk, en zorgen dat kunstmatige intelligentie meer kwaad dan goed zal doen, blijft Ford vasthouden aan het geloof dat bewegingsvrijheid de menselijke vooruitgang bevordert. Hiervoor ontwerpt het bedrijf duurzame, zinvolle technologieën om het leven van mensen beter te maken.
Belangrijkse punten uit het trendrapport
“In de snelle wereld van tegenwoordig hebben consumenten minder geduld voor onbelangrijke zaken en leggen ze de nadruk op wat zinvol is en wat impact heeft”, zegt Connelly. “Dat is ook terug te zien in ons werk bij Ford, en onze focus op het ontwikkelen van betrouwbare oplossingen die het leven van consumenten beter maken.”